Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з ООП у 2023-2024 навчальному році
У Броварському ліцеї №6 забезпечується архітектурна доступність території та будівлі для осіб з особливими освітніми потребами. До послуг учнів побудований ліфт. У приміщенні ліцею (туалети, їдальня, облаштування коридорів) і територія адаптовані до використання всіма учасниками освітнього процесу . У закладі освіти наявні та використовуються ресурсна кімната, обладнаний кабінет для проведення соціально-побутових занять дидактичні засоби для осіб з особливими освітніми потребами .Навчальний заклад застосовує методики та технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами . Заклад освіти забезпечений асистентами вчителя, практичним психологом, вчителем-дефектологом, вчителем-логопедом, реабілітологом . У закладі освіти забезпечується корекційна спрямованість освітнього процесу. Педагогічні працівники застосовують форми, методи, прийоми роботи з дітьми з особливими освітніми потребами .У Броварському ліцеї №6 налагоджено співпрацю педагогічних працівників з питань навчання дітей з особливими освітніми потребами (створення команди психолого-педагогічного супроводу). Заклад освіти взаємодіє з батьками дітей з особливими освітніми потребами, фахівцями інклюзивно-ресурсного центру, залучає їх до необхідної підтримки дітей під час здобуття освіти . У закладі освіти індивідуальна програма розвитку розроблена за участі батьків та створені умови для залучення асистента дитини в освітній процес . Заклад освіти співпрацює з інклюзивно-ресурсним центром щодо психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребам
Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з ООП
З метою забезпечення рівного доступу до освітніх послуг всіх учасників освітнього процесу в Броварському ліцеї №6 створені відповідні умови для навчання осіб з особливими освітнімипотребами з урахуванням особливостей їхнього розвитку:
забезпечення педагогічними кадрами, які мають спеціальну освіту : учитель-логопед, практичний психолог, учитель дефектолог;
створення сучасного, безпечного та комфортного освітнього середовища;
здійснення психолого-педагогічного супроводу;
створення умов для розвитку – створена ресурсна кімната, до послуг учнів з ООП обладнано кухню для проведення корекційно-розвиткових занять;
налагодження співпраці з батьками.
Забезпечено безперешкодний доступ до приміщення закладу освіти для осіб з порушеннями опорно-рухового апарату (встановлено пандуси), облаштовано туалетні кімнати з урахуванням спеціального обладнання для дітей з особливими освітніми потребами, до послуг учнів побудований ліфт.