Уряд затвердив новий Порядок організації інклюзивного навчання
- належне фінансове, кадрове, матеріально-технічне, методичне забезпечення закладів освіти;
- підвезення учнів до закладів освіти і у зворотному напрямку;
- забезпечення доступності території закладів освіти, будівель, споруд та приміщень для учнів, забезпечення універсального дизайну закладів освіти;
- забезпечення необхідними допоміжними засобами для навчання, відповідно до Порядку забезпечення допоміжними засобами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах освіти;
- облаштування та обладнання ресурсної кімнати та медіатеки;
- залучення фахівців для надання корекційно-розвиткових та психолого-педагогічних послуг (допомоги) (із числа працівників закладу освіти та/або додатково залучених фахівців, з якими заклад освіти або відповідний орган управління у сфері освіти укладають цивільно-правові договори);
- забезпечення доступу учнів до Інтернету, а також за потреби до термінального та спеціального допоміжного обладнання.
- не більше одного учня, який потребує четвертого чи п’ятого рівня підтримки;
- не більше двох учнів, які потребують третього рівня підтримки;
- не більше трьох учнів, які потребують другого рівня підтримки.
Постанова Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 р. № 957 набуде чинності з 1 січня 2022 року.
З 2016-2017 навчального року в школі організовано інклюзивне навчання для дітей з особливими потребами.
Відповідно до міської прогами «Інклюзивна освіта в Броварах» забезпечується архітектурна доступність до навчального закладу, облаштовано кімнату для релаксації , кімнату для роботи дефектолога, логопеда, психолога, введено 3 ставки асистента вчителя, 0,5 ставки помічника дитини, організовано підвіз дітей до навчального закладу.
Інклюзивне навчання означає, що всі учні можуть навчатися в школах за місцем проживання, в загальноосвітніх класах, в яких в разі необхідності їм буде надаватися підтримка як у навчальному процесі, так і з перепланування школи, класів, програм і діяльності з тим, щоб всі учні без виключення навчалися і проводили час разом.
Всі діти отримують користь від інклюзивного навчання. Воно дозволяє їм:
· Розвивати індивідуальні сильні сторони і таланти.
· Приймати всіх дітей без виключення в загальноосвітню шкільну систему і суспільство.
· Працювати над досягненням індивідуальної мети беручи участь в житті громади та їхнього класу.
· Залучати батьків в процес навчання і життя школи.
· Розвивати культуру поваги і належності до школи.
· Мати можливість навчатися і поважати різні здібності інших.
· Створювати дружні стосунки з іншими дітьми
· Позитивно впливати на школу, громаду, суспільство в цілому.